Skip to main content

📚 NEXT STOP: Γυμνάσιο! - Δηλώσεις Συμμετοχής έχως 15 Ιουνίου

2026-06-15

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στη ζωή κάθε παιδιού. Νέες εμπειρίες, νέες φιλίες, νέες προκλήσεις αλλά και πολλά συναισθήματα συνοδεύουν αυτή την αλλαγή.

Με στόχο την υποστήριξη των παιδιών και των οικογενειών τους σε αυτή τη σημαντική περίοδο, το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Ηλείας «Παρεμβάσεις», σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων (Ε.Ο.Π.Α.Ε), υλοποιεί το πρόγραμμα «Next Stop: Γυμνάσιο».

👉 Μέσα από μία συνάντηση γονέων και δύο βιωματικά εργαστήρια για παιδιά θα έχουμε την ευκαιρία να:

o Μιλήσουμε για τις προσδοκίες και τις ανησυχίες που συνοδεύουν τη μετάβαση.

o Ενισχύσουμε την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση ασφάλειας των παιδιών.

o Δημιουργήσουμε έναν χώρο έκφρασης, επικοινωνίας και ανταλλαγής εμπειριών.

o Προετοιμαστούμε για το νέο σχολικό περιβάλλον με τρόπο δημιουργικό και υποστηρικτικό.

🧩 Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

👨‍👩‍👧 Συνάντηση Γονέων
📅 Τρίτη 23 Ιουνίου
🕕 18:00 – 20:00

👦👧 Βιωματικά Εργαστήρια Παιδιών
📅 Πέμπτη 25 Ιουνίου
📅 Δευτέρα 29 Ιουνίου
🕥 10:30 – 12:30

📍 Πύργος

📌 Η συμμετοχή των γονέων στην πρώτη συνάντηση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή των παιδιών στα εργαστήρια.

🔔 Δηλώσεις συμμετοχής έως 15 Ιουνίου
📞 26220 29710
📧 Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

👩‍💼 Υπεύθυνη προγράμματος:
Παναγιώτα Κανελλοπούλου, Κοινωνική Λειτουργός

💙 Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
⚠️ Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος.

✨ Γιατί κάθε νέο ξεκίνημα γίνεται πιο εύκολο όταν το κάνουμε μαζί.

Για παιδιά, Για γονείς, Πύργος, Δημοτικό Σχολείο, Γυμνάσιο

  • Προβολές: 30

Δράσεις Ευαισθητοποίησης Γονέων στο 1Ο  Νηπιαγωγείο Αμαλιάδας και στο Νηπιαγωγείο Μυρσίνης

Δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης γονέων πραγματοποιήθηκαν στο1ο νηπιαγωγείο Αμαλιάδας και στο Νηπιαγωγείο Μυρσίνης, από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής ΥγείαςΠ.Ε. Ηλείας «Παρεμβάσεις» σε συνεργασία με τον ΕΟΠΑΕ.

Στο 1ο νηπιαγωγείο Αμαλιάδας η συνάντηση επικεντρώθηκε στις αναπτυξιακές ανάγκες των παιδιών προσχολικής ηλικίας, δίνοντας έμφαση στη συναισθηματική ανάπτυξη, την επικοινωνία, τα όρια, καθώς και στον ρόλο της οικογένειας στην ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης των παιδιών.

Στη δράση συμμετείχαν γονείς, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση, εξέφρασαν προβληματισμούς και μοιράστηκαν εμπειρίες από την καθημερινότητα της γονεϊκότητας. 

Στο νηπιαγωγείο Μυρσίνης η θεματική της συνάντησης αφορούσε τη μετάβαση των παιδιών στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότερα τρόπους υποστήριξης των παιδιών και των οικογενειών τους κατά τη συγκεκριμένη αναπτυξιακή περίοδο. Κατά τη διάρκεια της δράσης αναπτύχθηκε διάλογος γύρω από τις ανάγκες και τις ανησυχίες των γονέων, ενώ δόθηκε έμφαση στην ενίσχυση της συναισθηματικής ασφάλειας και της αυτονομίας των παιδιών.

Στη δράση συμμετείχαν γονείς, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν εμπειρίες, προβληματισμούς και καλές πρακτικές σε ένα υποστηρικτικό πλαίσιο συζήτησης.

Τον συντονισμό των συναντήσεων είχε η Χαντζηκωνσταντίνου Σωτηρία, Ψυχολόγος.

Ευχαριστούμε θερμά το 1ο νηπιαγωγείο Αμαλιάδας και το Νηπιαγωγείο Μυρσίνης για τη συνεργασία, τις Προϊσταμένες του σχολείου, τις εκπαιδευτικούς και όλους τους γονείς για την ενεργή συμμετοχή και τη συμβολή τους στην επιτυχία της δράσης.

Για παιδιά, Μυρσίνη, Αμαλιάδα, 1° Νηπιαγωγείο Αμαλιάδας, Ολοκληρώθηκε, Νηπιαγωγείο, Νηπιαγωγείο Μυρσίνης

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΥΡΓΟΥ

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή γονέων ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα για γονείς Δημοτικών σχολείων και γυμνασίων Δήμου Πύργου με τίτλο: «Τα πρόσωπα της εφηβείας» που υλοποίησε το Κέντρο Πρόληψης Ηλείας «Παρεμβάσεις» που λειτουργεί σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Π.Α.Ε. Πρόκειται για πρόγραμμα συμβουλευτικής υποστήριξης της οικογένειας, διάρκειας 7 εβδομαδιαίων συναντήσεων, με γονείς των οποίων τα παιδιά διανύουν την προεφηβεία και εφηβεία. 
Η περίοδος της προεφηβείας και της εφηβείας αποτελούν μια ιδιαίτερη αναπτυξιακή φάση στην ανάπτυξη του παιδιού με πολλές προκλήσεις για την οικογένεια. Το παιδί βρίσκεται σε μια πορεία αυτονόμησης και αναζήτησης νέας ταυτότητας, αμφισβητεί ενήλικες και δοκιμάζει τα όριά τους. Η ανάγκη να ανήκει στην ομάδα των συνομηλίκων είναι σημαντική και κατ’ επέκταση μεγάλη η επιρροή εκείνων σε επιλογές και συμπεριφορές του. Οι σχέσεις με τους γονείς δοκιμάζονται και σε αυτή την μεταβατική φάση με τις ιδιαίτερες προκλήσεις οι γονείς χρειάζονται υποστήριξη και καθοδήγηση με στόχο να κατανοήσουν τις ανάγκες των παιδιών – εφήβων και να συνεχίσουν να είναι παρόντες στην ζωή τους, να αντέξουν την προκλήσεις και να επαναπροσδιορίσουν τον δικό τους ρόλο κρατώντας δυνατή τη σύνδεση με τα παιδιά τους με όρια, επικοινωνία, ενσυναίσθηση.
Το πρόγραμμα έδωσε την ευκαιρία μοιράσματος, αναζήτησης λύσεων σε προβληματισμούς και κυρίως υποστήριξης και ενδυνάμωσης στον γονεϊκό ρόλο. Οι γονείς ανέφεραν ότι η ομάδα βοήθησε «να αντέχουμε τις συγκρούσεις, να είμαστε ήρεμοι, αλλάξαμε τον τρόπο που αντιμετωπίζαμε καταστάσεις και συμπεριφορές» και βέβαια κατέληξαν και σε σημαντικά συμπεράσματα «να θυμόμαστε να μοιραζόμαστε στιγμές χαράς μαζί τους και όχι μόνο να μιλάμε για το διάβασμα, να μη δίνουμε πολλές ελευθερίες από νωρίς, να επιλέγουμε σε ποια θα δώσουμε τις μάχες μας όταν χρειαστεί..». Τον συντονισμό του προγράμματος είχε η Γιώτα Τσαπαρδώνη, ψυχολόγος και Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με τη στήριξη του δήμου Πύργου, των σχολικών μονάδων και των συλλόγων γονέων. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την κα Μπαγιώργου Έλενα, Ενταταλμένη σύμβουλο Παιδείας δήμου Πύργου, για την υποστήριξη στην υλοποίηση της δράσης.

Για γονείς, Πύργος, Δημοτικό Σχολείο, Γυμνάσιο, Ολοκληρώθηκε

Υλοποίηση Προγράμματος Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας και Καλλιέργειας Δεξιοτήτων Ζωής στο Γυμνάσιο Πανόπουλου

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα προαγωγής ψυχοκοινωνικής υγείας και καλλιέργειας δεξιοτήτων ζωής που υλοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Πανόπουλου, με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών της Α΄ τάξης Γυμνασίου που υλοποίησε το Κέντρο Πρόληψης Ηλείας «Παρεμβάσεις» σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Π.Α.Ε.

Το πρόγραμμα είχε διάρκεια πέντε βιωματικών συναντήσεων και στόχευσε στην ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας, της αυτογνωσίας, της συναισθηματικής έκφρασης, της επικοινωνίας και της ανάπτυξης θετικών διαπροσωπικών σχέσεων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού πλαισίου, μέσα στο οποίο οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν τη δυνατότητα να εκφραστούν, να αλληλεπιδράσουν και να αναπτύξουν κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες.

Το πρόγραμμα βασίστηκε στις αρχές της βιωματικής μάθησης, της ομαδοσυνεργατικής προσέγγισης και της προαγωγής ψυχικής υγείας στο σχολικό πλαίσιο, αξιοποιώντας τεχνικές ενεργητικής συμμετοχής, δημιουργικής έκφρασης, παιχνιδιού ρόλων, συμβολικών δραστηριοτήτων και αναστοχασμού. Παράλληλα, άντλησε θεωρητικά στοιχεία από την προσέγγιση των δεξιοτήτων ζωής, τη συναισθηματική αγωγή και τις αρχές της ενδυνάμωσης της ομάδας.

Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν επίσης δύο ενημερωτικές συναντήσεις με γονείς και κηδεμόνες, μία κατά την έναρξη και μία με την ολοκλήρωση των δράσεων. Οι συναντήσεις αυτές είχαν στόχο την ενημέρωση σχετικά με το περιεχόμενο και τους στόχους του προγράμματος, καθώς και την ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας στην υποστήριξη των παιδιών.

Η ανταπόκριση των μαθητών και μαθητριών υπήρξε ιδιαίτερα θετική. Μέσα από τη διαδικασία αξιολόγησης, τα παιδιά εξέφρασαν συναισθήματα σύνδεσης, αποδοχής και συναισθηματικής ασφάλειας, ενώ χαρακτηριστικά ανέφεραν:

«Η λήξη του προγράμματος, είναι σαν να τελειώνουν οι διακοπές,.»

Οι παραπάνω αναφορές αποτυπώνουν τη σημασία που είχε η ομάδα για τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και την ανάγκη ύπαρξης σταθερών χώρων έκφρασης, επικοινωνίας και ψυχοκοινωνικής ενδυνάμωσης μέσα στη σχολική κοινότητα.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη Διεύθυνση του σχολείου, τον Διευθυντή, καθώς και το σύνολο των εκπαιδευτικών του Γυμνάσιο Πανόπουλου για την ουσιαστική συνεργασία, τη στήριξη, τη διάθεση χρόνου και χώρου και τη συμβολή τους στην ομαλή υλοποίηση του προγράμματος. Η υλοποίηση αντίστοιχων παρεμβάσεων στο σχολικό περιβάλλον αναδεικνύει τον ουσιαστικό ρόλο της πρόληψης και της προαγωγής ψυχοκοινωνικής υγείας στην ενίσχυση της ψυχοσυναισθηματικής ευημερίας των παιδιών και των εφήβων.

Την ευθύνη για την παρέμβαση είχε η ψυχολόγος του Κέντρου ΠρόληψηςΧαντζηκωνσταντίνου Σωτηρία.

Για μαθητές, Γυμνάσιο, Πανόπουλο, Ολοκληρώθηκε, Γυμνάσιο Πανόπουλου

  • Προβολές: 24

Παρέμβαση ευαισθητοποίησης για την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών στο 4ο γυμνάσιο Πύργου

Το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Ηλείας «Παρεμβάσεις», το οποίο λειτουργεί σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων ΕΟΠΑΕ, υλοποίησε εργαστήριο ευαισθητοποίησης με θέμα τη συνεργασία και την επικοινωνία σε μαθητές της Α΄ τάξης του 4ο Γυμνάσιο Πύργου, έπειτα από πρόσκληση της σχολικής μονάδας.

Στόχος του εργαστηρίου ήταν η ενίσχυση της επικοινωνίας, της συνεργασίας και της ομαδικής συνοχής των μαθητών, καθώς και η ανάδειξη της σημασίας του σεβασμού, της ενεργητικής ακρόασης και της θετικής αλληλεπίδρασης στη σχολική ζωή.

Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και ομαδικές ασκήσεις, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν, να συνεργαστούν και να αλληλεπιδράσουν δημιουργικά σε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό πλαίσιο.

Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για τη συνεργασία και τη φιλοξενία, καθώς και τους μαθητές για την ενεργή συμμετοχή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.

Τον συντονισμό του εργαστηρίου είχε η Στρίγκα Σοφία, Ψυχολόγος του Κέντρου Πρόληψης «Παρεμβάσεις».

Πύργος, Για μαθητές, Γυμνάσιο, 4ο Γυμνάσιο Πύργου, Ολοκληρώθηκε

  • Προβολές: 27

Ολοκληρώθηκε πρόγραμμα πρόληψης στο 3ο Δημοτικό Αμαλιάδας

Το Κέντρο Πρόληψης Ηλείας «Παρεμβάσεις», σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων (Ε.Ο.Π.Α.Ε.), υλοποίησε έναν κύκλο έξι βιωματικών εργαστηρίων στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας, έπειτα από πρόσκληση της σχολικής μονάδας. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες της Β’ τάξης.

Στόχος της παρέμβασης ήταν η ενίσχυση της ομάδας της τάξης και η καλλιέργεια ενός πλαισίου ασφάλειας και αποδοχής, όπου τα παιδιά θα μπορούσαν να εκφράζονται ελεύθερα και να αλληλεπιδρούν ουσιαστικά μεταξύ τους. Οι θεματικές που αναπτύχθηκαν αφορούσαν τη θέσπιση και τήρηση κανόνων, τη διερεύνηση του εαυτού και της μοναδικότητας κάθε παιδιού, την αναγνώριση και επεξεργασία συναισθημάτων, την ενσυναίσθηση, καθώς και τη διαχείριση του θυμού.

Μέσα από βιωματικές ασκήσεις, παιχνίδια συνεργασίας και ομαδικές συζητήσεις, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τη δυναμική της ομάδας τους, να εκφράσουν προσωπικές εμπειρίες και να ενισχύσουν τις μεταξύ τους σχέσεις. Παράλληλα, καλλιέργησαν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και αλληλοσεβασμού.

Στην ολοκλήρωση του προγράμματος, κατά τη διαδικασία αναστοχασμού, τα παιδιά ανέδειξαν στοιχεία που αποκόμισαν από τη συμμετοχή τους, επισημαίνοντας ότι κράτησαν πως είναι μοναδικά και ξεχωριστά, ότι υπάρχουν περισσότερες από μία επιλογές απέναντι στις δυσκολίες, ότι η βοήθεια προς τους άλλους είναι σημαντική, καθώς και ότι κανένα παιδί δεν είναι μόνο του.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε και συντονίστηκε από την κα Παναγιώτα Κανελλοπούλου, κοινωνική λειτουργό του Κέντρου Πρόληψης «Παρεμβάσεις».

Ήλιδα, Αμαλιάδα, Δημοτικό Σχολείο, Μαθητές Δημοτικού, Ολοκληρώθηκε, 6° Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας

  • Προβολές: 29

Υλοποιήθηκαν δύο βιωματικές παρεμβάσεις στο Δημοτικό Σχολείο Πανοπούλου

Το Κέντρο Πρόληψης Ηλείας «Παρεμβάσεις», σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων Ε.Ο.Π.Α.Ε., υλοποίησε δύο βιωματικές παρεμβάσεις στο Δημοτικό Σχολείο Πανοπούλου, έπειτα από πρόσκληση της σχολικής μονάδας, με τη συμμετοχή των μαθητών της Γ-Δ΄και Ε-ΣΤ τάξης.

Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν με διαφορετική θεματολογία ανά ηλικιακή ομάδα, με στόχο την ενίσχυση κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών μέσα στο σχολικό περιβάλλον.

Στους μαθητές της Γ΄και Δ τάξης, η παρέμβαση επικεντρώθηκε στη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας. Μέσα από βιωματικά παιχνίδια, δραστηριότητες αλληλεπίδρασης και συζήτηση, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν τη σημασία της επικοινωνίας, της αλληλοβοήθειας και του σεβασμού στις σχέσεις με τους συμμαθητές τους. Τα παιδιά προβληματίστηκαν γύρω από τις δυσκολίες που μπορεί να εμφανίζονται κατά τη συνεργασία και αναζήτησαν τρόπους ώστε μία ομάδα να λειτουργεί με θετικό και υποστηρικτικό τρόπο.

Αντίστοιχα, στους μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄τάξης, η θεματολογία αφορούσε τα προσωπικά όρια και τις υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις. Οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες και συζητήσεις σχετικά με τον σεβασμό προς τον εαυτό και τους άλλους, τη σημασία της συναίνεσης, της επικοινωνίας και της αναγνώρισης συμπεριφορών που ενισχύουν ή δυσκολεύουν τις σχέσεις μεταξύ των συνομηλίκων. Μέσα από παραδείγματα της καθημερινότητας, τα παιδιά εξέφρασαν σκέψεις και συναισθήματα γύρω από τις φιλίες, τη διαχείριση συγκρούσεων και τη σημασία του να μπορούν να εκφράζουν με ασφάλεια τις ανάγκες και τα όριά τους.

Οι παρεμβάσεις ολοκληρώθηκαν σε θετικό κλίμα, με ενεργή συμμετοχή των μαθητών και ουσιαστική ανταπόκριση στις δραστηριότητες και τη συζήτηση.

Τον συντονισμό των δράσεων είχε η κα Κανελλοπούλου Παναγιώτα, κοινωνική λειτουργός του Κέντρου Πρόληψης «Παρεμβάσεις».

Για μαθητές, Δημοτικό Σχολείο, Βιωματικό Εργαστήριο, Πανόπουλο, Υλοποιήθηκε, Δημοτικό Σχολείο Πανόπουλου

  • Προβολές: 33

Βιωματικό Εργαστήριο για Νηπιαγωγούς :« Κρατώντας τα χρώματα μας ζωντανά»

2026-05-20

Το Κέντρο Πρόληψης Ηλείας «Παρεμβάσεις» σε συνεργασία με τον Εθνικό Φορέα Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Εξαρτήσεων Ε.Ο.Π.Α.Ε και την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε Ηλείας- Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων διοργανώνουν βιωματικό εργαστήριο για τους/ τις νηπιαγωγούς με τίτλο:

« Κρατώντας τα χρώματά μας ζωντανά»

Στο εργαστήριο θα δοθεί η δυνατότητα στους/στις συμμετέχοντες/ουσεςαξιοποιώντας το παραμύθι, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και δημιουργική έκφραση:

- να αναγνωρίσουν την αξία της προσωπικής φροντίδας και της συναισθηματικής ενδυνάμωσης στον απαιτητικό ρόλο του/της εκπαιδευτικού 

-να καλλιεργήσουν το αίσθημα της σύνδεσης, της συνεργασίας και της αλληλοϋποστήριξης μέσα από την ομαδική εμπειρία.

Το εργαστήρι πρόκειται να υλοποιηθεί την Τετάρτη 20 Μάιου και ώρα 17:00- 19:30 στο χώρο του Κέντρου Πρόληψης « Παρεμβάσεις».

Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συμμετέχουν μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέχρι την Τρίτη 19/5/2026 στο 26220 29710 και ώρες 08:30- 14:30 ή στο mail : Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Συντονίστρια του εργαστήριου: Μάσσαλα Κατερίνα, Ψυχολόγος - μέλος της Διεπιστημονικής Ομάδας του Κέντρου Πρόληψης

Αμαλιάδα, Εργαστήριο, Για νηπιαγωγούς, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Κέντρο Πρόληψης «Παρεμβάσεις»

  • Προβολές: 34

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Μια φορά κι έναν καιρό»

Το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Ηλείας «Παρεμβάσεις», σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Εξαρτήσεων (Ε.Ο.Π.Α.Ε.), υλοποίησε από τον Ιανουάριο έως και τον Μάιο 2026 το πρόγραμμα «Μια φορά κι έναν καιρό» — παραμυθοεργαστήρια για παιδιά ηλικίας 4-6 ετών.

Μέσα από 13 βιωματικά εργαστήρια, σε 8 Νηπιαγωγεία της  Π.Ε Ηλείας, 195 μαθητές/τριες, 16 νηπιαγωγοί, συμμετείχαν σε δράσεις που ενίσχυσαν:
 την αυτοεκτίμηση, την αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων
 τη συνεργασία και τη φιλία, την ενσυναίσθηση και την ανθεκτικότητα

Τα παραμύθια, η φαντασία και το παιχνίδι έγιναν πολύτιμα εργαλεία έκφρασης και δημιουργικότητας, δίνοντας στα παιδιά τη δυνατότητα να μοιραστούν ιδέες, να λύσουν προκλήσεις και να ανακαλύψουν τη δύναμη της ομάδας.

 Τα εργαστήρια πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με τις σχολικές μονάδες και τις νηπιαγωγούς των σχολείων  2ο Ανδραβίδας, Αρχαίας Ολυμπίας, Α.Β. Ανδραβίδας, Χανάκια, Πανόπουλο, 4ο Νηπιαγωγείο Πύργου, Γεράκι και 3ο Νηπιαγωγείο Αμαλιάδας και εντάσσονται στα προγράμματα / σχέδια δράσης των σχολικών μονάδων.

 Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά για τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητά τους, καθώς και τις νηπιαγωγούς για τη συνεργασία και τη στήριξή τους στις δράσεις προαγωγής ψυχοκοινωνικής υγείας στο σχολικό πλαίσιο.

 Τον συντονισμό των εργαστηρίων είχε η Κατερίνα Μάσσαλα, Ψυχολόγος και μέλος της Διεπιστημονικής Ομάδας του Κέντρου Πρόληψης.

Για παιδιά, Προσχολική Ηλικία, Νηπιαγωγοί, Βιωματικό Εργαστήριο, 2° Νηπιαγωγείο Ανδραβίδας, Νηπιαγωγείο Αρχαίας Ολυμπίας, Ολοκληρώθηκε, Νηπιαγωγείο

  • Προβολές: 39

Περισσότερα Άρθρα …